Halo Infinite Datamine جزئیات جدیدی از حالت Battle Royale در برخی از Affinity فاش می کند

Halo Infinite Datamine جزئیات جدیدی از حالت Battle Royale در برخی از Affinity فاش می کند

هفته‌های آینده برای Halo Infinite و بازیکنانش شلوغ خواهد بود، به‌زودی فصل ۲: گرگ‌های تنها از راه می‌رسد و حالت‌های جدید، نقشه‌های جدید، بهبودهای مختلف و موارد دیگر را به همراه خواهد داشت. در همین حال، انتظار می‌رود که کمپین Co-op و حالت Forge نیز در ماه‌های آینده وارد شوند- اما به نظر می‌رسد چیزهای مهم دیگری نیز در انتظار هستند.

 

مدتی است که گزارش شده است که استودیوی پشتیبانی Certain Affinity در حال کار بر روی یک حالت چند نفره جدید برای Halo Infinite است و خود سازنده اخیراً گفته است که در حال کار بر روی گسترش بازی به روش‌های جدید و هیجان‌انگیز است. گزارش‌های اخیر مدعی شده‌اند که این حالت، با نام رمز «تاتانکا»، یک تجربه عظیم بتل رویال خواهد بود، و اکنون، به‌نظر می‌رسد که جزئیات بیشتری در مورد آن به لطف داده‌کاوی‌کنندگان آشکار شده است.

 

همانطور که توسط @leaks_infinite در توییتر گزارش شده است، به نظر می رسد داده کاوی جزئیات مختلفی را در مورد تاتانکا کشف کرده است. تجربه بتل رویال ظاهراً این گزینه را به صورت انفرادی رایگان برای همه مسابقات یا بازی در تیم های دو نفره یا برای بازیکنان ارائه می دهد. به نظر می‌رسد که ربات‌ها نیز شبیه به تجربه چند نفره پایه هستند.

 

چندین تنظیمات حالت بازی برای تاتانکا نیز ظاهر شده است که به مکانیک های مختلفی مانند بازپرداخت های محدود، احیا، اعدام ها و موارد دیگر اشاره دارد. در نهایت، به نظر می رسد که حالت بازی در حال حاضر در حال آزمایش است، و در حالی که این لزوماً چیزی مشخص در مورد میزان پیشرفت آن در روند توسعه آن نمی گوید، به نظر می رسد که همه چیز در پشت صحنه در حال افزایش است.

 

بازی Halo Infinite برای Xbox Series X/S، Xbox One  و PC در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/64e7

خبرنامه بازی ها

گالری